На сайте вы найдете полезную и интересную информацию о городе Киев, большой выбор ресторанов, музеев, новостроек и интересных мест где провести вечерний отдых. Гости и жители столицы смогут узнать много необычного о Киеве и посетить лучшие достопримечательности.

На Банковій презентували КОД

Прес-служба Офісу президента

Нова Київська обхідна дорога розвантажить столицю від транзитного транспорту

Нова Київська обхідна дорога розвантажить столицю від транзитного транспорту

В Офісі президента України презентували проект будівництва нової Київської обхідної дороги (КОД), яка пролягатиме навколо столиці. Про це в середу, 12 серпня, повідомляє прес-служба ОПУ.

Як розповіли заступник керівника ОПУ Кирило Тимошенко і голова Укравтодору Олександр Кубраков, проект планують реалізувати до 2025 року в рамках ініційованої президентом Володимиром Зеленським Національної програми «Велике будівництво».

План передбачає спорудження Київської обхідної дороги так званим півкільцем загальною протяжністю майже 150 км. Вона буде налічувати шість ділянок і з’єднає траси М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса, Н-01 Київ – Знам’янка, Н-08 Бориспіль – Маріуполь, М-03 Київ – Харків і М-01 Київ – Чернігів. Також будівельники зведуть міст з підходами через Дніпро довжиною понад 25 км

«Це дійсно один з ключових об’єктів програми «Велике будівництво», яка почалася тільки в цьому році. У 2021 році ми розпочнемо будівництво першої ділянки», – розповів Тимошенко.

У презентації наголошується, що існуючий обхід по недобудованої Кільцевій дорозі виглядає як звичайна міська вулиця, оточена спальними районами.

З-за того, що по ній щодня по цій дорозі їздять десятки тисяч легкових автомобілів і громадський транспорт, дорога постійно руйнується, у повітря потрапляє безліч шкідливих викидів, а навколишні райони піддаються великому шумового впливу.

«Київська влада навіть не підходила до реального вирішення цього питання. Київ потерпає від заторів, а країна не розвиває фактично свій транзитний потенціал», – зазначив заступник керівника Офісу президента.

Глава Укравтодору Олександр Кубраков зазначив, що Київська обхідна дорога допоможе розвантажити столицю від транзитного транспорту і таким чином убезпечить місто від негативного впливу фур.

«Піковий трафік на окремих ділянках складе більше 70 тисяч автомобілів на добу, сумарний трафік – понад 300 тисяч автомобілів. Нам потрібно прибрати з Києва весь трафік, який проїжджає через місто, через всі міжнародні траси», – зазначив він.

Крім того, оскільки водії часто використовують Київ як транспортний коридор для поїздок по країні, КОД допоможе скоротити час поїздки на 40-60 хв.

Також Київська обхідна дорога з’єднає між собою найбільші міста Київської агломерації: Ірпінь, Ворзель, Васильків, Обухів, Українку, Бориспіль і Бровари. Крім того, водіям не доведеться їхати на лівий берег столиці з правого через центр міста.

«Ми постійно перебуваємо в діалозі з місцевим населенням, з мешканцями населених пунктів, через які буде проходити ця обхідна дорога. Хочу сказати, що «Укравтодор» буде мати повну підтримку як з боку обласної, так і місцевої влади», – запевнив голова Київської обласної державної адміністрації Василь Володін.

Загальна вартість Коду складає 85 млрд грн. Повністю завершити роботи з будівництва Київської обхідної дороги планується за п’ять-шість років при умовах достатнього і стабільного фінансування, а також надання необхідних дозволів і поліпшення системи регуляції.

«Проект цікавий нашим міжнародним партнерам. Ми розраховуємо на участь міжнародних фінансових установ і приватних інвесторів. Для них важливо отримати підтвердження рішучості. Це у нас є», – повідомив Кирило Тимошенко.

Сьогодні, 12 серпня, стартував тендер на проектні роботи першого ділянки Коду протяжністю 35 км, який з’єднає траси М-06 Київ – Чоп та М-05 Київ – Одеса. Його планують споруджувати з початку наступного року. За попередніми розрахунками, вартість будівництва складе 12 млрд грн.

«Найголовніше – щоб ми могли робити практичні кроки, – це проект. А тоді, на основі конкретних цифр, вже можна розмовляти і з інвесторами, і з міжнародними фінансовими організаціями», – додав Олександр Кубраков.

Як повідомляли Vesti.ua, «Велике будівництво» — це спільний проект Зеленського та Кабміну, який передбачає будівництво доріг і об’єктів інфраструктури. Проект втілюється на бюджетні кошти, кошти Державного фонду регіонального розвитку, а також кошти з місцевих бюджетів. Програма розрахована на 5 років, по ній в 2020 році повинні побудувати 100 шкіл, 100 дитячих садів, 100 стадіонів і 200 амбулаторій, а також прокласти 4 тисячі кілометрів доріг.

Також стало відомо, що заступник голови ОПУ Кирило Тимошенко очолив координаційну раду, яка буде займатися співробітництвом між Кабміном і головами обласних державних адміністрацій в питанні реалізації програми.

Підпишіться на щоденну еmail-розсилку від творців газети номер 1 в Україні. Кожен вечір у вашій пошті найважливіше, ексклюзивне і корисне. Підписатися.